طيور الجنة عالمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

طيور الجنه عالمي يرحب بكمـ ويدعوكمـ للتسجيل وتكونـ عضوا بين عائلتنا الكريمهـ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أهـــلا و ســـهـــلا بكــمـ في منــتدى طيــور الجنهـ عـالمي

لا تسجـــل إن لـمـ تكت تــرغبـ المشاركـه في المساهمـات والمواضيـعـ..

مـلاحضـه هـامهـ لكل الزوار الراغبــين في التـــــسجيــل..اذا  سجلت..انتضر رسالهـ ستصلكـ عبـر الايميل..فيها تفعيـل العضويهـ ...افتحهــا وفعل عضوتكـ ومرحبا بكـ في منتدانا..

الخـــــوف!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rose
عضو نشيط
عضو نشيط
rose

الخـــــوف!! Empty
مُساهمةموضوع: الخـــــوف!!   الخـــــوف!! Icon_minitime1الأربعاء أبريل 21, 2010 10:46 pm

تخيلو وانتو اعدين بليل واهلكم نائمين وانتو الوحدييكو سهرانين ومعكمش حد اعد معاكم واعوذ بالله لاييتو حرررااااااااااامي اه رد فعلكو وتخيلو كمان لوسمعتوا وهوا بيكلم الراجل الحرامي التاني الي معاه اه هيبقي رد فعلكوا انا عن نفسي لو اعده امام التليفزيون او الكمبيوتر او اي حاجه هعمل نفسي نائمه واكيددددددددددددددددددد هكون خايفه جدا جدا جدا وكمان بقي لو سمعت صوتوا ماشي جانبي وهوا فاكرني نايمه تخيلو كده بجد انا هكون مرعوبه ياريت تعلقو وتقلولي انتو هتعملو اه ده اكيد بعد الشر عليينا كلنا\\\\\................................ ان شاء الله ديه بقي قصه حقيقيه عن العفاريت يعني طالاما جبنا سيرت الخوف فنكمله بقي ونختمه بالعفاريت وقولو معي اعوذ بالله من الشيطان الراجيم فى مره شلة اصحاب راحوا الى منطقة السد فى وادى صحنوت ومعهم عدة السمر من عود وطبل وغيره... وطاب السمر وياليل دان وكانوا يضحكون ومستناسين... وفريب الساعه 2 بالليل ... سمعوا صوت أمراه تصيح وتنادى.. فلما توجهوا بانظارهم باتجاه الصوت.. شافوا والعياذ بالله أمراه بنص جسمها الاعلى (بدون ارجل) ويداها توصل للارض وهى تركض باتجاههم باستخدام ايديها وهى تقول بالعاميه ( عذبتونى هلكتونى عذبتونى هلكتونى) طبعا الشباب لما شافوا ذا المنظر طيران على السيارات... وجوا اليوم الثانى وشالوا عدة السمره والله انا لو كنت منهم مرجعش تاني علشان اجيب حاجاتي والله ابدا حتي لو كنت ناسيه اي حاجه اقولكم انا هبعت اي حد غيري((قصـــة غير موثوق منها))
شوشو+ديمه
عضو شاق طريقه صح
عضو شاق طريقه صح
شوشو+ديمه

الخـــــوف!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخـــــوف!!   الخـــــوف!! Icon_minitime1الإثنين مايو 10, 2010 4:15 pm

طبعا راح اسوي نفسي نايمه
http://www.club penguin.com
rose
عضو نشيط
عضو نشيط
rose

الخـــــوف!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخـــــوف!!   الخـــــوف!! Icon_minitime1السبت مايو 15, 2010 9:00 am

متلي تماما هههههه

الخـــــوف!!
صفحة 1 من اصل 1